пʼятниця, 9 вересня 2016 р.

Урок літературного читання


    Сьогодні був звичайний урок літературного читання. Повторювали пісні-заклички. Я навіть не здогадувалася, які у мене артистичні діти. Те, що вони молодці - я знала. І ось, починаємо повторювати. Всі учні вивчили пісні-заклички напам'ять. "І, що  тут такого?"- запитаєте ви. Цікавим було те, як вони їх розповідали. Я не втрималася і почала знімати відео( дозвіл на фото-, відеозйомку від батьків у мене є). А пісню-гру "Подоляночка" ми закріпили на перерві у дії. Хочу з вами поділитися...

                                                                                                                    
Сьогодні на уроці  читання
Діти приклали великі старання.
Урок удався просто на славу.
Учням 2-А - велике браво!

Немає коментарів:

Дописати коментар